بازگشت

شرح مسئولیتها و وظایف:


فروش محصولات لوازم خانگی به مشتریان بالقوه و بالفعل

مذاکره با مشتریان و ارایه راهنماییهای لازم در خصوص محصولات مختلف

ثبت سفارشات مشتریان در سامانه در خصوص نحوه تحویل کالا

انجام پیگیریهای لازم به منظور تحویل به موقع محصولات به مشتری مطابق زمانبندی مورد توافق

دارا بودن آگاهی و دانش کافی نسبت به مشخصات و قیمت محصولات

مطالعه و به روز رسانی اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت محصولات

انجام جست و جوهای لازم در اینترنت جهت آگاهی از قیمتها و برندهای مشابه

انجام اقدامات لازم در حفظ و نگهداری فروشگاه

ایجاد اقدامات لازم در خصوص محیط مناسب فروشگاه به منظور بهبود تجربه مشتری

ارایه گزارش در خصوص خرابی تجهیزات، دکور و تابلو فروشگاه به واحدهای مربوطه

توسعه شایستگی ها متناسب با تغییر و تحولات بازار

مشارکت فعال در کلاسها و برنامه های آموزشی شرکت

مشارکت در فرآیند بازاریابی و توزیع تراکت و بروشور بین مشتریان