شرکت بازرگانی امین برتر اقتصاد میلاد کهکشانی از ایدههاست. سیارههای گستردهای در سپهر ایران که پروژه های خلاق آن را مدیریت می کنند و با در اختیار داشتن تیمهایی از جوانان پر انرژی فرصتهای متفاوتی در کسب و کار رقم زده اند.
این شرکت بر مدار فروش مستقیم حرکت می کند؛ محصولات یا خدماتی که به واسطهی تیمهای فروش به دست مصرفکننده می رسند و داستانهایی که با ورود این محصولات و خدمات وارد زندگی آنها می شود تا کتاب جذاب احترام و علاقه به مشتری بر بلندای افتخارات این شرکت ثبت شود.
داستان فروش مستقیم در این شرکت تشکیل شده از فصلهایی است که با کلمات احترام، عشق، علاقه، درک نیاز، درکنار و همراه بودن و حرکت بر مدار مشتریان نوشته شده است.
شرکت این شرکت بر بستر گروه پرافتخار توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت می کند. گروه انتخاب به عنوان یک هایپرهولدینگ بین المللی، چهاردهه است که در عرصه صنعت و اقتصاد ایران رشد کرده است. تولیدات این گروه با لوازم خانگی آغاز شد و اکنون سرمایه گذار در زمینههای دیگر اقتصادی، مانند نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، حمل و نقل، ساختمان، گردشگری، بازرگانی، فروشگاه های زنجیرهای و نساجی است.
این شرکت تعریف متفاوتی و معناداری از فروش مستقیم در ایران است. با تکیه بر دانش جهانی و تجربه شرکای بین المللی خود سازمان فروش متفاوتی را طراحی کرده است. تیم فروش این شرکت در سطوح و لایه ها درگیر نیستند؛ آنها افراد خلاق، پر انرژی، آموزش دیده و مهمتر از همه جوانهایی هستند که بهرهی مستقیم و بدون مرز از فعالیت های خود دارند و با فعالیت در ساختاری شفاف مسیر رشد خود را از فروش تا مهارت های رهبری به سرعت ارتقاء می دهند.
مشتریان این شرکت؛ بر مدار این زیر ساخت قدرتمند محصولات و خدمات خود را به صحیح ترین شیوه و توام با احترام و تواضع کامل به مصرفکنندگان واقعی تقدیم می کنند و کسب و کار پر رونق و باثباتی برای خود رقم می زنند.
هدف اصلی این شرکت طراحی شیوه های خلاق و نوین برای ارائه خدمات یا محصولات جهت رفع نیاز واقعی مصرفکنندگان از طریق سیستم فروش مستقیم و با حفظ کرامت و احترام کامل به مشتری می باشد.
برای نیل به این هدف؛ با مدیریت شبکه انسانی "فروش مستقیم" و شبکه انسانی "همراهی با مشتریان" به هدف والای خود که مراقبت از مشتری است می پردازد.
این دنیایی است که ما انتخاب کردهایم؛ بدون مرز، دنیای در حال رشد، تغییر و چالش بر انگیز، دنیایی که با مهارتهای گوناگون و بازاندیشی و نوآوری مداوم به رشد پایدار و جامعهای پویا می انجامد.
داستان شکلگیری این شرکت به ضرورت و نیاز آن باز میگردد. از آنجایی که هولدینگ انتخاب بیش از چهاردهه از عمر فعالیتش در صنعت لوازمخانگی ایران میگذرد و تمامی چرخه تولید تا فروش محصولاتش را مدیریت می کند همواره ارتباط پایدار و مستمر با مصرفکنندگان را
در دستور کار خود داشته است. یکی از ارزشهای کلیدی این سازمان ذیل شعار "تمرکز بر مردم" بدینگونه تعریف شده است که "ما سازمانی مبتنی بر مردم و متعهد به تعالی جهان هستیم، جهانی که همه با هم در آن زندگی می کنیم."
این شرکت نیز با همین هدف والا شکل ماهیت خود را تعریف کرده است؛ در واقع در این شرکت همه چیز دربارهی مصرفکننده است. سیستم فروش مستقیم یکی از به روز ترین و کارآمد ترین روشهای فروش در عصر حاضر است که برای شناخت و رفع نیازهای واقعی مشتریان تکنیک ها و اصول ویژه ای دارد.
این شرکت با همکاری شرکای بینالمللی خود ساختار فروش مستقیم را در ایران برای اولین بار و به طور کاملا علمی و بین المللی پیاده سازی و اجرا کرده است.