شرح وظایف:
· مسلط به طراحی، نظارت، پیگیری و اقدام برای دستورالعمل ها و روشهای کاری
· تحقیقات مورد نیاز کسب و کار
· تدوین شیوه نامه ها و دستورالعمل های مرتبط
· داشتن تفکر سیستمی
· مسلط به تحقیق و تحلیل روند بازار ، جمعیتی ، برنامه زمانبندی قیمت ، محصولات رقیب و سایر اطلاعات مرتبط برای شکل دادن استراتژی های بازاریابی
شرایط احراز:
سن: حداکثر 40 سال
جنسیت: آقا/خانم
کارت پایان خدمت: الزامی
سابقه کاری مرتبط: حداقل 7 سال
مهارت های مورد نیاز: آشنایی با نمایشگاه های تجاری و انجمن های مشتری ، آشنایی با امورتبلیغات، قدرت حل مساله، مسلط به امور بازاریابی